7 استراتژی برای فروشگاه آنلاین

برای یک کسب و کار از همه مهم‎تر آن است که بر مشتری و مسائل و استراتژی‎ های مربوط به او تمرکز کند. در دنیای تجارت الکترونیکی نیز تاکتیک‎ های مبتنی بر مشتری مداری، نخستین و مهم‎ترین مواردی هستند که متضمن محبوبیت برند و فروشگاه آنلاین شما خواهند بود. بنابراین، توجه به ترجیحات مشتریان، تحویل به موقع محصولات با کیفیت، و ارائه‎ بهترین خدمات از جمله مواردی هستند که برای موفقیت یک کسب و کار الکترونیکی ضرورت دارند. به عبارت ساده می ‎توان گفت که رضایت مشتری و حفظ او از مبانی تجارت الکترونیکی به شمار می‎ رود. بسیاری از فروشگاههای اینترنتی جدید بدلیل نداشتن استراتژی بازاریابی مشخص به درآمد نمی رسند و این موضوع باعث میشود مدیران فروشگاه این کار را بدون نتیجه یا سخت بدانند. در این مقاله سعی کردیم 7 استراتژی برای فروشگاه های اینترنتی جدید ارائه کنیم. اگر به این استراتژی های بازاریابی عمل کنید از همان ابتدا فروشگاه شما به درآمد خواهد رسید و گذر زمان نیز باعث افزایش فروش و درآمد شما بیشتر خواهد شد.

  1. ارائه تصویر محصول :

مشتری دوست داره که عکس محصول رو ببینه و اینطوری خیی راحت تر مینون تصمصیم بگیره که اون محصول رو بخره یا نه. باید از محصولت عکسای باکیفیت و از زاویه های مختلف ثبت کنی تا محصولت بهتر و با جزئیاتی بیشتری دیده بشه.

  1. ویدئو محصول

طبق آماری که از سایت های جهانی بدست آمده، حدود 80 درصد از مشتریان با دیدن ویدئو محصولات، خرید رو انجام میدن. پس همانطور که متوجه شدید یکی از راهکارهای مهمی که میتونه منجر به فروش بشه معرفی محصول با استفاده از ویدئو است.

  1. فیلتر محصولات در فروشگاه آنلاین

خیلی ها حوصله و وقت اینو ندارن که از تک تک محصولات سایتت دیدن کنن تا به اون محصول مورد نظرشون برسن، پس برای اینکه مشتریات راضی باشن و باز هم به سایتت سر بزنن باید از فیلتر پیشرفته استفاده کنید. حتما در زمان طراحی فروشگاه آنلاین این مورد را از طراح وب سایت خود بخواهید.

7 استراتژی برای فروشگاه آنلاین

  1. ارسال محصول در سریع ترین زمان ممکن

هدف فقط نباید فروش محصول باشه و باید راه های متنوع ارسال رو هم برای مشتریات در نظر بگیری، چون خیلی از مشتریا توقع دارن که بعد از خرید ، خیلی زود محصولشون رو دریافت کنن، برای همین میتونید از گزینه های مختلفی چون ارسال فوری، ویژه، عادی و پست و پیک استفاده کنید.

  1. استفاده از علاقمندی های مشتریان

یکی از بهترین کارایی که میتونی ازش برای افزایش فروشت استفاده کنید، اینکه که از دکمه علاقمندی ها کنار محصولاتت استفاده کنید، و بتونی لیست علاقمندی های مشتریت رو بدست بیاری و براشون ایمیل بفرستی و علاقه مندیشون رو به خرید تبدیل کنید.

  1. نسخه موبایل فروشگاه اینترنتی

این روزها مردم ترجیح میدن برای کارهای آنلاین حتی خرید کردن از یک فروشگاه اینرنتی ، از موبایلشون استفاده کنن. پس خیلی مهمه که نحوه نمایش سایتت رو روی موبایل درست و صحیح باشه که کاربرا موقع خرید اذیت نشوند.

  1. صفحه پرداخت ساده

یکی دیگه از نکاتی که باید برای خرید راحت در نظر بگیری، این است که صفحه پرداختت نباید چند مرحله ای باشه و همه کارها باید تو یه مرحله انجام بشه. این چند مرحله ای بودن خیلی وقتا باعث میشه تا بعضی از مشتریا از خریدشون منصرف بشوند.

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به مدت 7 روز به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه اینترنتی، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929  تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *